marți , 23 ianuarie 2018

Cu mușchi, fără grăsime

fitness man 10

Cum să combini antrenamentele de anduranță cu cele de forță ca să obții cele mai bune rezultate

Sportivii de anduranță își fac griji că ridicarea greutăților le încetinește ritmul de alergare, iar halterofilii cred că exercițiile cardio îi vor slăbi. Însă cele două antrenamente pot să coexiste – „dacă ții cont de câteva reguli simple“, susține fiziologul Jacob Wilson de la Universitatea din Tampa, autorul unui studiu recent.

Antrenează-te cumpătat
E mai probabil să exagerezi atunci când alergi, decât când mergi cu bicicleta. În timpul alergatului au loc mai multe contracții excentrice, care pot provoca deteriorări ce împiedică formarea mușchilor.

Nu opta pentru exerciții concurente
Programele regulate de exerciții cardio și de forță ar trebui să implice mișcări similare, astfel încât memoria musculară a unora să n-o suprascrie pe a celorlalte.

Renunță la exercițiile cardio lungi și lente
„Sprinturile, care evident că te fac foarte slab, nu vor afecta antrenamentul de forță“, susține Jacob Wilson. De ce? Sunt intense și scurte, la fel ca ridicarea greutăților.

Planul care-ți va salva mușchii:
Intervalele scurte (între 10 și 30 de secunde) de pedalat ori sprinturile, la viteză maximă, timp de cel mult 20 de minute (în care sunt incluse și pauzele).

Tabel-Antrenamente-1024x446

Check Also

5 trucuri ca sa faci o cafea excelenta acasa

Prospetimea este cheia de baza Ideal este sa o macini chiar inainte sa o prepari. …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor