marți , 23 ianuarie 2018

O dieta variata sau un regim sanatos de viata?!

o-dieta-variata-un-stil-sanatos-de-viata

O dieta variata, care sa cuprinda toate categoriile de alimente, este un adevarat regim pe viata. Si nu trebuie sa fie frustrant sau obositor, ci sa devina un ritual. Iar oraganismul tau iti va multumi!

Iata mai jos o astfel de dieta, care nu promite ca vei slabi 7 kilograme in 5 zile, ci ca vei urma un regim sanatos, care iti va da energie si pofta de viata. Iar kilogramele se vor topi treptat…

Luni

Mic dejun: apa cu zeama de lamaie, o cafea fara zahar cu putin lapte degrasat, un bol cu iaurt, cereale integrale si un fruct

Gustare: o portocala

Pranz: piept de pui la gratar cu spanac si rosii, o felie de paine integrala prajita

Gustare: 2-3 nuci

Cina: 150 g paste integrale cu rosii, usturoi si busuioc

Gustare: un ceai cald de fructe de padure fara zahar

Marti

Mic dejun: apa cu zeama de lamaie, ceai verde cu o lingurita de miere, o felie de paine integrala prajita cu branza de vaci dietetica si 2 felii de rosii

Gustare: iaurt cu fructe (mic)

Pranz: pulpa de pui la gratar cu salata verde si o felie de paine integrala

Gustare: un patratel de ciocolata amaruie

Cina: supa de legume si cateva crutoane

Gustare: lapte integral cald cu scortisoara

Miercuri

Mic dejun: cafea fara zahar, salata de fructe: 1/2 mar, o mandarina, 1 kiwi

Gustare: iaurt natural

Pranz: salata de ton cu porumb

Gustare: migdale sau alune

Cina: carne de vita la gratar si salata de varza cu sos de iaurt condimentat

Gustare: ceai de papadie neindulcit

Joi

Mic dejun: cafea cu lapte, un ou fiert, o felie de sunca si un ardei gras cu o felie de paine integrala

Gustare: un fruct

Pranz: piept de pui la gratar si orez cu legume

Gustare: mar, telina si morcov cu putina scortisoara

Cina: peste la cuptor cu legume inabusite

Gustare: ceai de urzici

Vineri

Mic dejun: ceai verde cu miere, paine integrala prajita cu branza si legume proaspete

Gustare: un fruct

Pranz: carne de pui cu bame si muraturi

Gustare: iaurt cu fructe

Cina: salata bulgareasca cu rosii, castraveti, masline si branza feta, o felie de paine integrala

Gustare: lapte cu miere si scortisoara

Sambata

Mic dejun: cafea cu lapte, cereale si fructe

Gustare: un cartof cu putin unt

Pranz: carne slaba la gratar cu salata verde

Gustare: ciocolata amaruie

Cina: pui la cuptor cu legume si salata de varza

Guastare: ceai de papadie

Duminica

Mic dejun: cafea, un iaurt degresat mare, cativa fulgi de ovaz

Gustare: un fruct

Pranz: orez cu legume si 2 felii de sunca de curcan

Gustare: alune de padure

Cina: peste cu sos de tomate, paine integrala si salata de legume proaspete

Gustare: ceai de urzica

Check Also

5 trucuri ca sa faci o cafea excelenta acasa

Prospetimea este cheia de baza Ideal este sa o macini chiar inainte sa o prepari. …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Wordpress SEO Plugin by SEOPressor